Saturday, June 19, 2010

Job : signboard Neon Tok Ayah

Customer : Tok Ayah Bistro
Lokasi : Danga Bay, Johor Bahru

RESULT


Sebelum pemasangan signboard

Selepas pemasangan signboard Neon ( 17" x 41" - merah & hijau )

A to Z PROCESS
Proses 1 : Tinjauan dan Perbincangan
Job nie aku tak perlu designkan pasal customer dah ada sample. Aku cuma perlu 'trace' balik aje.

artwork design signboard Tok Ayah Bistro

Proses 2 : Pembuatan produk
Utk produk neon nie, aku tak reti nak buat. Aku 'passing' ke company lain. So aku cuma perlu follow up dan monitor company tersebut.

Proses 3 : Pemasangan
Berikut adalah gambar kerja-kerja pemasangan


Bahan-bahan signboard neon


Kerja-kerja marking, drill,braket dan wiring

Kerja-kerja pemasangan mengambil masa kira-kira 45 minit. Setelah siap, hasilnya adalah seperti gambar di atas sekali.

Terima kasih diucapkan kepada warga kerja TOK AYAH BISTRO.




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...